• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World Natty's Liquid Blue, met welke pad kan je deze aanbrengen en tot welke temperatuur?

frankske

Detailing rookie
27 feb 2011
3
0
Hallo,

Ik zou mijn auto eens willen waxen,en heb mij poorboys liquid blue aangeschaft.

Maar mijn auto staat altijd buiten :( ,vanaf welke temperatuur zou ik dat kunnen doen? En welke pad raden jullie mij aan?

Ik zou een gouden of rode handpad gebruiken. De temperatuur voor het waxen en luchtvochtigheid is iets moeilijker te bepalen. Ik heb laatst gewaxed bij 7 graden boven 0. Dat ging prima. Heb de wax wat langer op de lak gelaten voordat ik het afnam.

zou die Liquid eigenlijk hetzelfde effect hebben als de Natty's Paste Wax Blue, iemand die beide al gebruikt heeft ?

als de fles zelf niet bevroren is, kun je het prima gebruiken. :lol
gebruik de SWIPE test als test om te kijken of hij klaar is om af te nemen.
gebruik een niet cutting pad (Zwart, Blauw, rood, goud, of de gele handpads van carclean)

er staan 2 reviews hier op het forum.
enige verschil is dat de een vloeibaar is en de andere paste (is iets zuiniger in gebruik)

De Vloeibare is makkelijker voor gebruik met de DAP:ja

Ik gebruik hiervoor de Goudenpad.