• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys World Spray and Rinse Wheel Cleaner sprayt niet

Jasper1971

Detailing trainee
6 sep 2010
21
47
Ik heb nu al een tijdje de Poorboys World Spray and Rinse Wheel Cleaner. Werkt op zich prima alleen de meegeleverde spuit doet het na 1 keer niet meer. Inmiddels al twee keer een andere spuitfles gebruikt en die kappen er ook mee na twee wielen. Schuimt het te veel, verteert het de spuitfles of doe ik wat anders verkeerd? Stond net ook weer klaar om de velgen te doen maar krijg er niets uit...

De Spray & Rinse sprayer altijd na gebruik doorspoelen met water. Helaas cristalliseert het product als het droogt en verstopt de sprayer.
Sprayer zou zeker niet moeten kappen na 2 velgen.

Gebeurd dit al tijdens 2 wielen/velgen of bij de 2de keer dat je alle wielen/velgen hebt gedaan ?

Als het probleem is dat de sprayer het na enkele dagen al niet meer doet dan wil het schoonspoelen van de sprayer na gebruik wel eens helpen.
Heb dit met de Mequiars Wheel brightener ook, zelfs met een chemical resistant sprayer.
Iedere week na gebruik spoel ik de sprayer even schoon met water en sindsdien geen problemen meer.

Grr, heb ik een sprayer voor niets weggegooid..

S&R was niet eens puur gebruikt: 1:1 verdund.
Dacht dat alleen de WheelBrightner dit soort fratsen veroorzaakte.

Oke, weer wat geleerd..tkx:-)^

Top ze doen het weer. Super, zal ze voortaan gelijk spoelen na elk gebruik. Velgen blinken nu weer:-d

Snitser zei:
Leg hem eens een 20 min in een emmer met warm water. Daarna zou hij het weer moeten doen.