• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Porsche 911 Cabrio Gyeon Syncro

Donovan

Detailing guru
27 okt 2019
199
135
Hoi allemaal!

Afgelopen weekend heb ik weer een leuk klusje gedaan. Helaas had ik geen tijd genoeg om een uitgebreid verslag te maken. Als je lange verhalen wil lezen moet je mijn Ford Fiesta projecten zeker bekijken. :)
Maargoed... Een Porsche 911 Cabrio. Mijn eerste echte dure auto detail. Ik heb al diverse auto's gedetailed maar deze was natuurlijk wel bijzonder.

Toen ik aan de eigenaar vroeg wat hij wou met zijn auto vertelde hij mij: 'alles". Prima... Kan geregeld worden haha. Samen met de eigenaar hebben we afwegingen gemaakt en ben ik aan de slag gegaan. Ik ben begonnen met het reinigen van het cabriodak vervolgens de auto compleet gewassen, gekleid, 2 staps gepolijst en vervolgens in de Gyeon Syncro coating gezet. Man man man wat is dat een fijne coating om aan te brengen. De velgen staan in een coating van Gtechniq. Die wou ik zelf een keer graag proberen. Erg fijne coating om aan te brengen en af te nemen. Resultaat gaan we nog meemaken :) Alle plastic delen en koplampen zijn behandeld met Gyeon Trim.
Interieur was compleet van leer. Die heb ik gereinigd met een niet nader te noemen leer reinigen en beschermd met een niet nader te noemen conditioner. Automatjes en de tapijten behandeld met mijn trouwe Bissel. Cabriodak geïmpregneerd met 2 lagen Fabric Coat van Chemical Guys. Ruiten staan in de Gyeon Quickview en de banden in Gyeon Tire.

Na 3 volle dagen is dit dan het resultaat. Geniet er van!

IMG_9490.jpg

IMG_1682.jpg

IMG_1722 kopiëren.jpg
IMG_1726.jpeg
IMG_1724.jpeg
IMG_1727.jpeg
IMG_9618 kopiëren.jpg
IMG_9626 kopiëren.jpg
IMG_9638.jpg

IMG_9641.jpg
IMG_9678 kopiëren.jpg
IMG_9699 kopiëren.jpg
IMG_9705.jpg
IMG_9687.jpg
IMG_9689.jpg
IMG_9714.jpg


Ik heb de auto opgehaald bij de eigenaar. Kon het niet laten om 1x even goed gas te geven op de terugweg. (uiteraard met toestemming! haha)


Tot de volgende keer!
 
Ziet er allemaal knap uit! Strakke foto's ook. Om het compleet te maken zijn een paar voor/na foto's erg fijn. Mate van defecten voor correctie, mate van defecten ná correctie.

Jaloersmakense detailruimte inderdaad, veel plezier gewenst! :heart_eyes:
 
  • Leuk
Reactions: Donovan
Dankljewel allemaal!

Het detailen doe ik naast mijn normale werk dus nog niet fulltime. Deze detailruimte is inderdaad echt fantastisch. Ik kan dat sinds kort huren van een kennis die dit helemaal aan het inrichten is voor zijn eigen auto. Er komt binnenkort ook verlichting aan de zijkant zodat je echt alles goed kan zien.

Het is ideaal voor het aanbrengen van coatings omdat de lampen aan het plafond enorm difuus zijn, dan zie je gelijk wanneer de coatiing gaat flashen.

Ik zal dus wat vaker in deze ruimte te vinden zijn als het budget van de klant het toelaat :)