• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Porsche 964 turbo (mes krassen)

martijn86

Detailing rookie
5 sep 2008
90
0
Zoals ik al eerder zei bij show off

Heb ik een een aardige uitdaging Hij zijn echt behoorlijke diepe krassen .Echt dat je zulke mensen op de wereld heb die dat doen . Maar ja nou werd aan mij gevraagd of ik er nog wat van kon maken dus dat ben ik aan het proberen o:).

Vandaag bezig geweest met opvullen.
Volgende week hoop te gaan wetsanden , maar ik ga jullie proberen om op de hoogte te houden .


Hier wat fotos er van


iz52xj.jpg


2pocbyx.jpg


296bsx0.jpg


jg46s0.jpg


vctok9.jpg


zx8nzk.jpg


Zo ik hou jullie op de hoogte
 
Zo, dat zijn serieuze krassen zeg. Ben benieuwd hoe het er straks uit gaat zien als het klaar is. Succes ermee.
 
Diegene heeft geen vrienden gemaakt !
Veel succes en houd ons op de hoogte met foto's van tijdens en na svp
 
Bij zulke diepe krassen liggen er altijd stukjes lak op de grond. Dit is zeker een zaak voor het waarborgfonds,als je er ter plekke politie had bijgehaald en aan had kunnen tonen dat er lakschilfers op de grond lagen. Ik heb al 2 keer met vandalisme een beroep op het waarborgfonds gedaan en met succes?
Schade zelf herstellen wordt echt niet eenvoudig denk ik.
Succes ...
 
het is zeker niet invoudig maar wat ik van de eigenaar hoorde dat ze van alles hebben geprobeerd om de schade teverhalen maar vergeefs
 
alle respect, maar ik vrees dat dit niets meer gaat worden hoor..

ik zou er eigenlijk niet eens aan beginnen... mij TE erg..

dat het op zou knappen geloof ik wel, maar onzichtbaar ga je het nooit krijgen

hoop in ieder geval dat je er ver mee komt!
 
heb al een proef stukje gemaakt tijdje terug maar je blijft het wel zien maar echt een heel stuk minder en het is weer glad