• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Haha, de foto lijkt op de 350z (namelijk donkere kleur; de honda is zilver-grijs)!
Ik bedenk me nu dat de 350 een stoffen kap heeft, toch?
Dan ook zeer benieuwd naar het verschil tussen de Vitreo en de Ibrido.;)
 
Ja klopt inderdaad, daar smeer ik zeker geen wax op;)

Heb op de Seat dezelfde 50/50 en kan na een week of zes zeggen dat de ibrido makkelijker uit te wrijven is na aanbrengen (de vitreo is veel kritischer met de cure tijd heb ik het idee), beading was in de eerste week hetzelfde, waarna de vitreo het wint op een vuile auto.

Volledige sheeting van de vitreo rond de 50 km/u en de ibrido begint rond de 70.

Ik heb wel wat foto's en dacht zelfs een filmpje, zal als ik tijd heb wel een topic openen in het review gedeelte.

Update ik meteen de tuf shine review, die is ondertussen nog steeds wel oke, maar moet wel bijgewerkt worden na wat stoepranden opgereden te hebben.
 
image.jpeg
Collonite 845, ca 3 mnd oud.
 
  • Leuk
Reactions: Blade
@Altos

qua aanbrengen wat stroef, maar dat kan komen omdat ik de lak alleen ontvet heb met Nanolex EX.
De wax volgens voorschrift 30 minuten laten curen. Deze was erg makkelijk af te nemen, met 1 zwiep was het residu weg.

Normaal gesproken ben ik erg terughoudend of neem ik het met een korreltje zout met zulke cure tijden, maar in dit geval klopt het aardig.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
@nicknameless
Mooi spul dan, toch eens wat van gaan bestellen over een tijdje.
De detailspray van hun en RubberWax schijnen het ook leuk te doen.
Ik kijk hier al een tijdje naar maar heb de laatste tijd al genoeg gekocht vond ik om zomaar weer wat te gaan testen.
Leuk cadeau van je vrouw dus :)
Bedankt voor je feedback hierover.
 
  • Leuk
Reactions: nicknameless