• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

20210316_152415.jpg

Prima! Gisteren gekleid, gesealed en gewaxt. Raampjes in de Clearvue, dus dat rijdt weer lekker!
 
Eindelijk regen om de resultaten van de collinite 845 en een topje Gyeon Wetcoat te zien.

En als bonus een paar druppels te danken aan Gyeon View :)
 

Bijlagen

  • 430E096C-9E09-4E7E-B6B3-589E91974F38.jpeg
    430E096C-9E09-4E7E-B6B3-589E91974F38.jpeg
    174,8 KB · Weergaven: 108
  • 81F65D9A-70B3-4301-9FEF-02F50822EA7B.jpeg
    81F65D9A-70B3-4301-9FEF-02F50822EA7B.jpeg
    173,6 KB · Weergaven: 104
Ook zo’n ouwe gouden topic.
Ga ik ook volgen.
Binnenkort ook eens een fotootje plaatsen met welk product ik mijn Roemeense heb betutteld.
 
IMG20210408105817.jpg


Ieck vind niet meeui. Na een nachtje regen op een auto die een paar dagen geleden voor het laatst gewassen is. Sealant en Wax van merk X, ongeveer twee weken oud.

Kan ik een beter resultaat verwachten van Collinite 845?
 
  • Leuk
Reactions: KeanuW_
Are you kidding me? Ja! 845 geeft de eerste maand een strakkere beading dan dit. Kleine disclaimer: hangt natuurlijk wel af van wat er op je auto is losgelaten hey...

In dit topic staan zat voorbeelden van oudere 845 ;)
 
  • Leuk
Reactions: Heijneker
@Heijneker van 845 mag je zeker een stuk betere beads verwachten, is echt geen slecht product.
Denk aan een maand of 2-3 standtijd zonder boosts tussendoor weliswaar. Dus puur en alleen 845 zelf.
 
  • Leuk
Reactions: Heijneker
Thanks! Ziet er inderdaad niet uit he! In their defense: de wax en sealant zijn wel extreem makkelijk te verwerken en maken de lak wel spekglad. Sta na het wassen als een malloot over m'n auto te wrijven.....

Ik wil graag betere beading en Collinite leek me dan de volgende stap.
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR
845 is een super makkelijke en laagdrempelige wax. Tevens vloeibaar bij een beetje temperatuur en daardoor uitstekend machinaal aan te brengen.

"Stiekem" kan ik je ook de Double speed-wax aanraden van Bilt-Hamber. Duurzamer en hydrofobischer dan de 845 durf ik te stellen. Dit is wel een vaste paste wax, maar iets goedkoper en komt met applicator en doek....just saying....

Niet sexy, geen geurenfestijn, maar dat heb je met 845 ook niet.
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR en Heijneker