• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Beading van de 2 dagen oude purple haze .

IMG_0069.jpg
 
RogierV12 zei:
Beading van de Monello Ibrido (3 dagen geleden aangebracht, de auto nog niet gewassen)
Dat is toch even een stuk beter dan de foto's die we eerder op t forum gezien hebben. Nice..:)^
 
Ik heb beide auto's achter elkaar staan op onze oprit. Wat me nu weer opvalt is dat de beading op onze Qashqai altijd anders is dan op onze Cuore. Op de Cuore is zijn het na de regen van vanmorgen mooie ronde bolle druppeltjes. Ook de Qashqai heeft wel druppelvorming maar ze zijn wat vlekkeriger. Hoe kan dat... Het is dus niet éénmalig maar het is altijd zo. Kan dat met de hardheid van de lak te maken hebben? Hechten de producten misschien beter op de Cuore (uni) lak?
 
@skybump
Beading van een natuurlijke regenbui is idd meestal veel mooier dan degene die je kunstmatig met een sprayer kunt maken.
 
Natty´s Blue, 2 dagen na poetsbeurtje:

Beading%20dak.JPG

Op het dak

Beading%20close.JPG

Close up van achterklep
 
Laatst bewerkt door een moderator:
rvarkelen zei:
Die foto doet het hier niet Menno (192.168... is een lokaal netwerkadres).

Je zou hem moeten kunnen zien is een link naar m'n fotoserver.
Op mijn Iphone zie ik hem inderdaad ook niet.
Als ik op een andere computer kijk die niet via het netwerk gaat zie ik hem ook.
Weet even niet wat er aan de hand is.
Iemand??