• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Van het weekend nog een tweetal foto's gemaakt:
df840ebe.jpg


da6c79b5.jpg
 
Links collinite 915 en rechts PB natty's liquid bleu:
Foto-JH3JVVLD.jpg

Detail collinite 915:
Foto-PQP87NIM.jpg

Foto-Z4OE76AV.jpg

Detail PB natty's liquid bleu:
Foto-46KZ4BMK.jpg

:heart_eyes: :heart_eyes:
 
DSC_6723.jpg

CG Maxi Suds II, CG Poly Clay/PB S&W, PB BH, CG 109, Natty's Blue
DSC_6724.jpg

CG Maxi Suds II, CG Poly Clay/PB S&W, PB BH, CG 109, CG 5050
 
vrijdags alleen in een laagje DoDo Juice Supernatural hybrid gezet, en zit stond er zaterdag ochtend op:

IMG_4313.jpg


IMG_4314.jpg


IMG_4312.jpg


De bedoeling was een extra laagje orange crush te zetten, maar dat heb ik helaas door tijdnood neit gehaald :(
Maar ben over de wax zelf wel te spreken!
 
Tijdens de regen de foto's geschoten. De auto is een week geleden gewassen en twee week geleden in de wax gezet. Afgelopen week redelijk veel mee gereden en hij heeft ook nog geparkeerd gestaan onder een aantal lindebomen.

DSC08047.jpg


DSC08046.jpg
 
Ik stond vanmorgen onder de douche en ik zag opeens een mooie beading op mijn arm. Ik kon het niet laten om er een foto van te maken en deze hier te plaatsen. Niet verkeerd toch?
Beetje gek zijn mag toch? :-" :-"

IMAG0327.jpg
 
Sus zei:
Welke wax heb je gebruikt.


Ehhmm..... , ff denken, welke had ik ook alweer gebruikt? Nee, zonder gekheid, het is denk ik de handcreme die ik elke avond opsmeer voordat ik ga slapen, dus in dat geval : Vaseline intensive care hand and nail lotion.
Ik ben nog net niet zo gek dat ik een echte wax op mijn arm smeer, hoewel..