• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

@ Bart,

Ik gebruik de wax alleen nog maar op een kale schone lak of alleen op elkaar.

Destijds op de 206 had ik van alles op en door elkaar gesmeerd.

Ik heb een heel klein vermoeden.dat de bouncers en de snh nagenoeg hetzelfde zijn :weetniet

Ik merk weinig verschil in ieder geval
 
Vond je de Bouncer niet lastiger af te nemen? SNH is in elk geval echt kaasie, super super dun aanbrengen en dan zie je nadat de wax gecured is bjina geen wax(vegen) meer over! Uitbuffen is ook echt easy dan :-"
 
DSC_8163.jpg

3 weken oude, ongereinigde W5 paste wax ;)
 
Afgelopen zaterdag onze nieuwe Ibiza ST onder handen genomen bij de dealer. Na polijsten, ontvetten met ipa een laagje Collinite 845 aangebracht.
Vanmorgen na zijn eerste regenbuitje:
imageemu.jpg


imagelrr.jpg


imageclv.jpg

:heart_eyes:
 
Kleien, M105 op paars, M205 op wit, M34, PW Black Hole, M21, M16 ............ oefff...:-b

Foo verkleind....excuses! :-"

DSC03906-1.jpg
 
Eergister mijn auto even weer gewassen (nxt shampoo), en daarna met PB QD+ eroverheen geweest.
Dit mocht ook wel na een aantal weken vieze pekel, er zit dus 5~ weken oude NXT 2.0 op.

IMAG0348.jpg


Helaas een smerige bijkomstigheid bij het wassen. Puntje steenslag dacht ik, "kan gebeuren". Ik met de washmitt eroverheen, en het bleek dus een verfbel te zijn.....
IMAG0325.jpg


Verhaal ligt nu bij volkswagen (coulance of lakgarantie)
 
Dat is een lelijk plekje! Heb geen goede ervaringen met VAG + garantie. Heb in het verleden bij een destijds drie jaar oude A3 ook zo iets soortgelijks gehad, moest het zelf betalen.
 
Dat is niet zo fijn om te horen. Ben ook al bij een spuiter geweest en die vertelde mij dit:

1)Ik kan het spotrepairen, maar ik geef je geen garantie dat het blijft zitten + de overgang is waarschijnlijk licht zichtbaar(verkeerde primer gebruikt) voor €1xx,-
2)Of ik schuur heel de kap, en spuit je motorkap compleet, voor €3xx,-

Dit omdat ik mijn auto gekocht met de gedachte een schadeloze auto te kopen. Maar helaas heeft de vorige eigenaar ooit iets geraakt(bij de verkoop NOOIT gemeld..), waardoor het een en ander overgespoten moest worden. Dus volgens het verhaal van "mijn" spuiter, zit er dus een verkeerde ondergrond lak onder+ een iets andere tint (klopt ook want bumper heeft tov zijschermen HEEL licht kleurverschil, is alleen te zien met een uuh... jah.. poetsersoog:D )

Dus ik hoop dat de dealer waar ik mijn auto al occasion aangeschaft heb, een coulance regeling doet omdat:
1)ik niet wist dat de auto schade had gehad toen ik hem kocht
2)Ik hem overigens zo gekocht had, dus heb garantie/coulance op de reparatie/schadeherstel
3)VW zowiezo 5 jaar garantie op de lak geeft (al is dit wel geen spuitwerk van OEM volkswagen..)