• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Vorige week de auto eventjes snel afgespoeld.

Één week oude M16
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
:heart_eyes:
 
12 uren oude Meguiars M16:

35.jpg


36.jpg


En (even doorklikken voor 720P):
 
De DS3 van m'n vriendin afgelopen weekend in de Collinite 915 gezet. Zojuist even een foto genomen van het dak na een regenbui:

IMG_2268-1.jpg


IMG_2271-1.jpg
 
3weken oude Desire (2x gewassen)
Foto-NT7CFPIK.jpg


Foto doet hem niet echt goed (zal de volgende keer goede camera pakken). In real life was het :heart_eyes: 8-()) :cool:
 
De beading van Dodo Juice Rubbish Boy's Juiced Edition wax van een paar uur oud :-b
S1050026.jpg
 
De Star Brite Marine Polish op het polyester dak :
IMAG02741.jpg


En de Dodo Orange Crush op de overige delen :
IMAG0275.jpg
 
Gisteren een beginnetje gemaakt aan de voorjaarsbeurt van de CLS.
Motorkap als eerste onderhanden genomen en een laagje Zymöl Atlantique als finishing touch.
Vandaag regen, dus je raad het al; ik naar buiten met de camera om beading pics te maken.

:heart_eyes:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Wat ook een fraai gezicht was, was het vergrotende effect van de druppels, waardoor de metalflakes in de lak goed waren te zien;

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Ook een leuke; "Wat zie ik daar weerspiegelen in die druppels?" Ah, het bedrijfspand.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
hier de beading van dodo white diamond hardwax van enkele uren oud,

20120421024.jpg

ben ook verbaasd wat de wax doet met de kleur van de auto hij springt nu meer in het oog
 
@Jeroen: bekend stukje snelweg! Geen verkeerde beading, al heb ik liever PV op mijn voorruit.

@Frans: prachtige foto's met leuke inserts!

@franssie: Dodo waxen zijn gewoon toppers! Mooie beading.
 
Dit keer geen beadingshot, maar een beading video.

Op de Audi A6 van SkyBumP.

Beading is van de Auto Finesse Desire nadat deze vorige week was aangebracht op een gepolijste auto.