• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

12 uur oude ibrido :). Deze maal eerst adams brilliant glaze, voegt net dat extra glans toe!

null_zps1a448dfe.webp

null_zps76d312b5.webp

null_zps3508841e.webp

Robzor;340279 zei:
Beading van een laag DJ Supernatural 2.0 :love

IMG_5057-2.webp

Woow, daar kan ik niet echt aan tippen met mijn DJ Supernatural 2.0
Nu moet ik er wel bij zeggen, de laatste keer dat ik hem aangebracht (Vorige week) is er van te voren niet gekleid en gepolijst ( dat is 1,5 maand geleden)

2013-09-08124205Medium.webp

2013-09-08124150Medium.webp

Kan zijn, en de voorbereiding was eigenlijk niet zoals het hoort, agja.. binnenkort doe ik hem wel weer op nieuw :-b zo blijven we lekker bezig

@ SjefkeNL, ik had ervoor de PB Blackhole aangebracht en ik denk dat het gewoon een perfecte regenbui was die zulke druppels op de wagen legde. De foto was daags erna gemaakt, dus de wagen was ook nog erg schoon. Een beetje stof of vuil laat de druppels enigzins inzakken is mijn ervaring. Was je wagen gewassen bij jouw foto? Ik vind het toch nog fraaie druppels hoor!

Vandaag even de iron X uitgeprobeerd.....en natuurlijk kon ik het ook niet laten om even de auto te poetsen...een machinale proef met PB White diamond te testen en vervolgens de auto weer eens te waxen.

Dat ziet er èrg goed uit, J! :-)^

Jowie;341379 zei:
Vandaag even de iron X uitgeprobeerd.....en natuurlijk kon ik het ook niet laten om even de auto te poetsen...een machinale proef met PB White diamond te testen en vervolgens de auto weer eens te waxen.

Thanks Peet! :)

@verlengsnoer: ziet er goed uit. Ik kom net terug van een etentje, onderweg op de fiets ook veel miezer gehad. Kom ik thuis zie ik me auto vol met mooie mini druppels zitten. Helaas al wat donker om nog een foto van te nemen, maar van die fijne druppels houd ik wel. Mooi zicht!

Net na een flinke regenbui, pb natty's blue. Had ik iets langer gewacht dan was de beading nog beter geweest maar kon het toch niet laten:

bbd6Uf3l.webp

rl7tkIBl.webp

En bij auto van de buurman te zien hoe het niet moet ;)

3OvIzEjl.webp

Nice Alexander.

Vanochtend tijdens de voetbal begon het te miezeren. Na de voetbal kom ik terug bij me auto en vertel vol trots hoeveel mooie druppeltjes er op me auto zitten...krijg ik een 'zeker wasstraat' schreeuw naar me toe, wat ik natuurlijk niet kon appreciëren, vervolgens rijd ik naar huis. Onderweg loopt de weg een beetje schuin, me raam stond een stukje open. Krijg ik een klots water over de binnenkant van me deur heen. Thuisgekomen kijk ik op het dak en het leek wel of deze nooit nat was geweest. Alles weg!8-())

Dat krijg je met die "hotwax" uit de wasstraat.....:-"

Jowie;341497 zei:
Krijg ik een klots water over de binnenkant van me deur heen. Thuisgekomen kijk ik op het dak en het leek wel of deze nooit nat was geweest. Alles weg!8-())

@Ibiza Signo

Hij glimt inderdaad als een malle, mooie beading ook!

Probeer wel je plaatjes te resizen, want nu is hij veel te groot! Daarnaast zie ik toch wat krasjes/swirls ... binnenkort nog maar even dappen :P ;)

Danku allen! De is geupload via fb, daardoor blijkbaar groter. Polijsten moet zeker eens weer, maar helaas had ik daar de tijd gisteren niet voor.