• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

FF wat snelle snapshots gemaakt na een klein buitje dus beading is nog niet op zijn "top". Vorige week gewassen en nagelopen met DJ red mist tropical ... ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door dit product. Zijn geld meer dan waard ondanks de relatief hoge prijs, maar je gebruikt bijna niks.
KYqQFCds.webp

kHR26Uts.webp

YZqpSaJs.webp

Mooie beads Renzo, de Red Mist is een topper wat mij betreft. Geeft ook een mooie diepe glans mee moet ik zeggen. Althans op zwart.

3 maanden geleden aangebrachte Poorboys World Natty's Paste wax Red op een Mitsubishi Outlander

IMG_4746_zpsc7c89ede.webp

IMG_4741_zpsb69f32c3.webp

Groeten,
Guy

Beetje vreemde in de bijt maar toch. Gebruik vaak Carpro Fabric & leather naast het het impregneren van cabriodaken ook voor het impregneren van mijn schoenen. Vernevel dus onbewust ook op m'n kliko en de beads zijn na 7 weken(!) nog bizar. Kliko overigens niet gekleid o.i.d. :) .

Ik wil het toch een keer op mijn auto gaan proberen... Het resultaat blijft me verbazen.

ylka.webp

Ik weet het, alweer een Collinite No. 845 (bovenop een PB BH en EX-P) maar ja het is nu eenmaal winter...

hgau.webp

met flits
fn68.webp

zonder flits
ksss.webp