• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Ook DDJ SN 2.0 (rechts) en Pentawax 50.cal (links) op de blauwe.
Sonax PNS en Sonax BSN op de groene.
Beide gisteren gewassen met Hubikote HubiWash.
tmp_17889-DSC_0086-1444824679.webp
tmp_17889-DSC_0087-987367419.webp
tmp_17889-DSC_00841152424103.webp
tmp_17889-DSC_008518450213.webp
tmp_17889-DSC_0082-1396359668.webp

Thanx @nicknameless!

Hopelijk kan ik binnenkort mijn zomerprep doen met de Collinite 915. Naar verluidt zal dat mijn blauwe beamertje wel goed doen. Zat er eerst nog aan te denken om de beamer met de BF21 strakker te polijsten en dan de Nanolex Si3D aan te brengen, maar een lekkere vette wax voor de zomer is ook wel geinig. :P

Yep, ook hier alleen maar lof, zit er nu twee weken op, dus kan weinig zeggen over hoe lang het blijft werken, maar tot nu toe vergelijkbaar met Rain-X wat meer kost voor 1/3 minder product!

Hier nog 1 hahaha, na Rain-X deze maar eens geprobeerd maar de werking is vele malen beter vind ik.

Nu we het hier toch over waxen hebben gehad, wil ik stieken nog de volgende vraag stellen:

Wat is nou een goede show/concours-wax?

Ik bedoel een wax die écht moddervet is en misschien een standtijd heeft van luttele weken. In de zomer vind ik het heerlijk om in de avond-schemer lekker te smeren, dus standtijd is niet belangrijk.

Ik heb inmiddels de 915 in huis die wat rijker is van oliën, moet deze nog proberen, maar het lieft wil ik een nog vettere wax, haha!

(Of zal op een goed gepolijste auto een olierijke wax ook maar beperkt iets toevoegen?)

Greetz

Waxaddict CandyGloss Wipped is een show wax. Veel goede reviews van gezien. En zelf heb ik ook Wolfgang Fuzion. Ook echt een heeeerlijke wax, jammer dat het niet meer bij CC verkocht wordt.

@Quantoxx

De waxaddict CandyGloss is een knaller van een show wax. Bevat redelijk wat fillers zodat minieme swirls tijdelijk worden opgevuld. Echter is de standtijd niet echt denderend lang, maar dat geldt voor de meeste show waxen.

images.webp