• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Ik ook Theo ;). Maar wat ik nog beroerder vind is vogelpoep. Donderdag avond gewassen en vrijdag was de motorkap volledig ondergescheten.

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk
 
We mogen blij zijn dat koeien niet kunnen vliegen!
Wat zou je denken van olifanten? heb je gelijk deuken in dak en motorkap zitten

Mooie dikke druppels, welke wax is dat?

De nieuwe wax van Waxadddict
IMG_0998.JPG
 
  • Leuk
Reactions: 350Z en Ric325i
IMG_20160530_071956950_HDR.jpg
IMG_20160530_072008283.jpg
Voordeel van dit rare weer; mooie foto's van beading. :)
Deze twee zijn van vanochtend. 2 weken geleden in de Meguiars NXT Generation Tech Wax 2.0 pasta gezet en 4 dagen geleden een laagje Dodo Juice Tropical Red Mist protection detailer er over heen gedaan.
 
Deze foto is van een week terug met alleen de Meguiars NXT Generation Tech Wax 2.0 erop. Een wat fijnere beading. Leuk om de verschillen zo te zien.
IMG_20160516_173324839.jpg
 
Hierbij een foto van de fiat.
Glaze, spray sealant en getopt met foamlans sealant.

En nog een foto van een BMW cabrio van een tijdje terug.
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    204,3 KB · Weergaven: 135
  • image.jpeg
    image.jpeg
    321 KB · Weergaven: 138
Na wat onderzoek gedaan te hebben in een aanbieding de Autoglym HD wax opgepikt en de auto van mn vriendin gewaxt. Heerlijk makkelijk te gebruiken, zelfs in de volle zon.

Niet helemaal een eerlijke vergelijking, maar links de autoglym HD wax en rechts de vier weken oude dodojuice purple haze (drie keer gewassen en ongeveer 1000 km gereden)

En omdat ik de huidige trend van filmpjes wel kan waarderen zelf ook wat geprobeerd!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Chris van S.