• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Het is te proberen maar Black Hole is een glaze, dit kan niet tegen water, zon, warmte of wat dan ook. Het zal er dus maar enkele uren tot een dagje of wat erop zitten. Poorboy's geeft ook het gebruiksadvies, na je polijstbeurt, voor je wax.

Hier trouwens de druppels (best grote) van Dodo Juice Green Shell. Erg bijzonder waxje.

WP_20180915_10_01_16_Pro.jpg
WP_20180915_10_01_24_Pro.jpg
 
Afgelopen weekend mijn auto afgemaakt en mijn motorkap had al een Gyeon Pure laagje erop (zonder cure bedacht ik me later!!!)
blijkbaar is de cure niet perse nodig als je hem een week in de garage laat staan:)
200qvzq.jpg
 
@DRuw - Cure gebruik je voornamelijk na het aanbrengen van een coating om waterspots te voorkomen. Als je de auto inderdaad een week stalt, dan kan hij lekker doordrogen zonder rare fratsen. ;)
 
Lijkt mij betere beading te geven dan bij mij?
Ik heb nu wel gekleid dit weekend en nog geen wax aangebracht omdat ik 1 vd dagen/weken wil (handmatig) polijsten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk wel dat de beading bij mij iets vertekend is. De auto stond uit de wind in vrij harde miezerregen.

Is trouwens de eerste keer dat ik een wetcoating gebruikt heb. Auto is gekleid en gepolished, daarna gewassen met redelijk veel shampoo en toen wetcoat erop en naspuiten. Ben benieuwd wat bath gaat brengen straks met wassen.
 
Laatst bewerkt: