• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Dit was gisteravond
bb09b73e722168194857dbbc3706b6ad.jpg
7cb2e2b2e305b62c87790a3aa2a57f1d.jpg
 
Nee spijtig genoeg niet, m'n huidige klant is een papierfabriek en maakt niet uit waar je de wagen zet.
Ik kan em nog elders zetten, maar ipv dit fijne stof komt er een mooi laagje carboline op de wagen telkens...

Had de wagen winterklaar gemaakt vorig weekend (alle wasstappen, klei en 2 laagjes wax) en daar merk je nu echt niets meer van.
Uiteraard zie je nog glans en als het geregend heeft beading, maar ik moet er momenteel mee leren leven :oops:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Timm en RoyR
Is het OV of de fiets geen optie @Jerre ? o_O

Is een bedrijfswagen, moest het mijn eigen wagen zijn zou ik meer hartzeer van hebben :)
En ik weet niet of je al ooit het ov in België genomen hebt, maar als je 50 km verderop moet zijn, in een industrie gebied, dan ben ik 2-3 uur onderweg tov 50 min met de wagen...

@Zluytr idd, met een beschermhoes over in een stofdichte ruimte :joy:

Voordeel => altijd wel een reden om de wagen schoon te maken en nieuwe productjes te testen!