• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Ik ben er zelf ook heel tevreden van... Ook de "light" versie op de wagen en de wax is na een paar maand nog in topvorm . Ieder ochtend, wanneer het tijdens de nacht heeft geregend, kijk ik met plezier naar de motorkap hoe de druppels water omhoog klimmen. Fantastisch en fascinerend, het zal nooit vervelen!
 
  • Leuk
Reactions: BlueRaccoon
probeersel van Mrfix9h op de auto van mijn vrouw.. geen idee waarom fotos dubbel staan ?
20181125_114553.jpg
20181125_114553.jpg
20181125_114543.jpg
20181125_114553.jpg
 
klopt ja. de ebay coating.

de kitjes varrieren behoorlijk..van simpel flesjes in een plastic verpakkig zakje tot doosjes. met handleiding en zonder.
ik kreeg mijne in een zakje met applicator en wat doekjes en handleiding.

die doekjes kan je meteen weg gooie en gewoon suede bestellen.
de handleiding is behoorlijk google translate.

aanbrengen is super makkelijk
suede doekje vochtig maken en daarna mrfix9h aanbrengen zoals iedere coating.

na min of 5 afnemen en dan heeft het wel 48uur nodig om volledig uit te harden.
dat merk je ook aan de applicatie doekjes.
minimaal 2 lagen kan ik adviseren want er is wel verschil tussen 1 of 2 lagen dat merk ik wel.
beading is net als een "echte" coating
 
@StijnV
Zonder wetenschappelijke onderbouwing denk ik toch minder. Omdat het regende heb ik de auto niet gedroogd. Voor een tussentijdse boost in een regenachtige periode is het een handig product, maar onder 'normale' omstandigheden werkt BSD net zo goed. In beide gevallen moet je nog met een doek over de auto. BSD is daarmee een stuk economischer in gebruik. PNS blijft toch wel de uitschieter als het om hydrofoob gedrag gaat.
 
  • Leuk
Reactions: StijnV