• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Wasstraat Shieldtecs, afgetopt met een laagje Gyeon Ceramic Detailer :joy:

20210626_044956.jpg
 
Ziet er nog top uit!
Ik ga hem binnenkort ook op m’n eigen auto smeren.
Vandaag al geprobeerd op andere auto, mooie wax!
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
En Gyeon Q² Wax op m'n nieuwe scooter. Gekocht op 19 juni 2021. Alleen even schoon gemaakt met een mf doek en wat Poorboy's World Spray&Wipe en daarna een laagje Gyeon Wax aanbracht zonder verdere voorbereiding. Zit er toch nog iets op van bescherming totdat ik de scooter echt onder handen ga nemen.

20210629_160005.jpg
20210629_160010.jpg


De achteras had ik al wel behandeld met Gyeon One (had even niets anders) anders wordt deze zo snel vies. Doet het prima.

20210629_160025.jpg


 
@RoyR niet dat ik weet. Het is qua kleur wel zelfde als lak en oude voorbumper. Het lijkt mij dus gewoon verweerd door UV in de loop der jaren. Het begon mij pas echt op te vallen toen de bumper opnieuw werd gespoten. Dus missschien een excuus om mijn favoriete schadehersteller te bezoeken :joy:
 
  • Leuk
  • Grappig
Reactions: schaef en RoyR
Vaak heeft het ook te maken met het materiaal. Zag op mijn vorige zilvere GTI dat de kunststof bumpers toch net niet de kleur hadden dan de rest van de auto.
 
  • Leuk
Reactions: mdlange