• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Wel een pluspunt van zo'n natte dag als vandaag is dat ik wel goed kan zien dat mijn eerste keer waxen geslaagd is: DSC_2240.webpDSC_2238.webp

Is dit hetgene wat je moet zien ? En is dat ook goed dat je dit ziet :oops: eerste keer dat ik de auto behandeld heb en helaas nog niet met collinite maar met een ceramic seal volgens mij niet slecht toch ?
1000020987.webp

Dat je druppels ziet is een goed teken.
Hoe boller en ronder ze zijn, des te beter is je bescherming.

Als ze ovaal worden is je beschermingslaag of vuil of aan het slijten.

@Quantoxx ik had ooit eens een setje besteld op detailrs met ceramic seal 2.0 heb dit voor de eerste keer gebruikt.
Sprayen inpoetsen en afpoetsen. Ken er ook niet gek veel van verwachten natuurlijk :laughing: vorige week aangebracht dus een weekje zit het erop nu

Stof en vervuiling kunnen ervoor zorgen dat beads niet helemaal goed zijn.

Zo heb ik bijvoorbeeld gyeon view evo op de voorruit. Water vliegt er zo vanaf, maar na een week onder het stof parelt het echt niet meer zo goed.
1x infoamen en afspuiten en het is weer goed.