• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Ik zie geen foto?

Edit, dan gooi ik er ook weer eentje in:

1 laag Zymol Carbon, 3-4 weken oud, aangebracht over CG Vertuabond, niet gekleid, niet gepolijst. Gewoon ff als test op de achterdeuren.
Een mooi schouwspel vanochtend:

20121027_093255.jpg
 
Nu ruim anderhalve week geleden de Impreza een detail beurt gegeven samen met Hugo. Vandaag lag er een klein beetje ijs op wat erna overging naar water. Het resultaat op de spoiler:

img0655f.jpg


Volgende keer eens een foto schieten met de spiegelreflex camera ipv de Iphone 4S.
 
Heb hem al een paar weken geleden geschoten, maar moet hem nu toch eens posten (heb hem als bureau-achtergrond dus hij bleef me eraan herinneren ,^^ ).

Het dak voorzien van een laagje Poorboys World - Natty's Paste Wax Blue (genomen met galaxy S2 dus helaas richting de randen niet scherp :( )

swax.jpg


Momenteel zit er een laagje Colli 915 op, hoop hier ook nog zo een mooie foto van te schieten.
 
4 weken geleden een laagje Dodo Rubbisch boy's aangebracht. Van het weekend even met HD afgespoeld.

(edit: niet dat ie tussendoor niet gewassen is geweest hoor ;) )
 
Als de beading mooier was geweest zou het een superplaat zijn geweest....
(maar omdat het toch een mooie foto is plaats ik hem wel ;))
Corsa13.jpg
 
Wie we hier hebben!! Ziet er goed uit Kris ;)

Hier eentje van Zymöl Ebony (staat te koop) op mijn dak..

1zoi8si.jpg
 
Heb de Een laagje glaze blackhole erop gezet een flinke tijd laten zitten alvorens ik deze verder verwerkt heb.
Daarna Collinite -Liquid Insulator 845 wax erop gezet en een uur laten curen.Zelfs het uitbuffen ging goed .

DSC_0131.jpg


DSC_01272.jpg
 
Lekker vette druppels :heart_eyes:

Misschien even de weersomstandigheden erbij beschrijven
Dat helpt voor lezers op een later moment
Koude en vocht zijn wel relevant voor langere curetijden