• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Heb zaterdag en zondag ook de auto's in de 845 gezet. Zondagmorgen allemaal microdruppeltjes op de auto van de dauw. Zag er goed uit. Alleen is de foto mislukt, de camera van m'n gsm is niet zo super...
 
Hoi nicknameless,

Zag gisteren dat ik deze per ongeluk hier geplaast heb inplaats van bij het topic.
Hoe verwijder ik deze hier, en plaats deze over naar het topic?
 
Vorige zondag (de 11e) de auto in de 845 gezet. Al de hele week 's morgens hele kleine druppeltjes op de auto van de dauw, maar nooit een goede foto kunnen maken met de gsm.
Maar zaterdag had het geregend (enfin, motregen de halve nacht lang) en waren de druppels wat groter, waardoor ze op de foto te zien zijn!
Zal er eens werk van maken om ze met de DSLR vast te leggen en ze hier te zetten...

Het dak:
Dak_2.jpg


Detail van het dak, boven de bestuurdersdeur:
Dak_1.jpg


Deel van de motorkap:
Motorkap.jpg


Wat ik me afvraag is hoe het komt dat er "vlekken" zijn met grotere druppels en vlekken met hele kleine druppeltjes.
De zwarte vlekjes zijn trouwens vuil, de auto staat jammer genoeg 1 week op 2 buiten 's nachts (door de dag staat hij op het werk in de parkeergarage) en elke werkdag doe ik toch 200km...
 
Ok, was al bang dat ik iets verkeerd had gedaan met het aanbrengen van de wax...
Zal eens kijken wat het geeft als ik hem na het wassen afgespoeld heb... :)
 
Afgelopen weekend ook wat tijd besteed om de Caddy winterklaar te maken, dit was zondagochtend, zaterdag na polijstwerk een laagje Collinite 845 aangebracht, zondagmiddag nog een laagje.

20121118_082114.jpg


20121118_082123.jpg
 
Hier na een kleine week,

Een combinatie van schoongemaakte lak met Rejuvenate, laagje White Diamond, en vervolgens de fijne Ibrido! :heart_eyes:
Maar toen ik de foto's maakte was het echter al een tijdje droog. Maar zo'n diversiteit aan druppels heb ik lange tijd niet gehad, en vind het wel mooi ook!
(vanmiddag weggereden, maar 900m verder op bij de pomp waren alle druppeltjes alweer verdwenen,...)

IMG_1933.jpg


IMG_1932.jpg