• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

20140123_202903.jpg


De wagen van die van ons in de AF Temptation.
 
Ik ben verliefd :) Collinite 915. Vandaag binnengekregen en ik moest hem meteen even proberen hoor....




2x een motorkap testspot gedaan.
2cnw0e8.jpg

mjvb6p.jpg


11htp29.jpg

169qfky.jpg
 
foto's van mijn bevroren beading deze morgen
laagje Monello - Ibrido Hybrid Wax - Edizione Limitata afgetopt met cure +6weken oud

IMAG0655_zpscbwzzsvh.jpg


IMAG0653_zps2gcnaddg.jpg
 
Van de week toch maar Sonax Netshield besteld, bij wijze van test even de motorkap en voorschermen gedaan, voorbehandeld met prof. polish op een handpadje, en afgenomen met Eraser.
Werkelijk prachtige beads, klein en super bol, en lekker snelle sheeting, zit er nu ong. 350 km, tot zover zeer tevreden.
Aangebracht bij 2 graden boven nul, en verder niet "echt" gepolijst, dus voorbereiding is niet helemaal zoals het hoort, maar ik moest het gewoon ff proberen.

IMG_20140201_092202.jpg


IMG_20140201_082711.jpg
 
Waarom zou pro polish handmatig verwerkt zwaar zijn dan?
Een van de meest gemakkelijke middelen om te verwerken als je t mij vraagt...
 
+1 voor de Propolish. Net nog even wat propolish gebruikt om een stukje te reinigen op de lak onder het raamrubber (een zwarte streep wat ik met een detailer niet weg kreeg). Ging er heel makkelijk vanaf. Moest dat deel van het portier even reinigen omdat iemand [:diablo] met zijn/haar portier even een deukje heeft veroorzaakt in mijn portier. Morgen maar even laten 'uitlepelen'.
Geluk voor de veroorzaker van de schade dat ik niet weet wie het gedaan heeft. Deze lag anders nu tussen 6 plankjes, 1m80 onder de grond o:)
 
Normaal gezien gaat Prof Polish wel goed hoor, pad wel ff pufje Spray & Wipe geven, dat scheelt een hele hoop ergernis op een stroeve lak.

Ging nu idd wat stroever dan normaal, lak was erg koud en het was ook redelijk vochtig, maar het was te doen.
 
Vanmorgen na een nachtelijk regenbuitje en autodak eergisteren in 2x Jetseal afgetopt met Collinite Fleetwax.

DSCF0985_zps56e9a98b.jpg


DSCF0987_zps6386088a.jpg
 
Vorige week is de Megane gewassen en bij het drogen Sonax BSD gebruikt (werkte prima als drooghulp). Afgelopen dagen voornamelijk snelwegkilometers gereden in slecht weer ... desondanks blijft de lak behoorlijk mooi schoon(goede "lift eigenschappen" van het vuil??) en is de beading indrukwekkend!

Snapshot met phonecam, beading na een regenbui vanmorgen (let op dit is dus nog voor het wassen op een vieze lak!):

VWkWoET.jpg

cKqpBIQ.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Tim
2 maanden oude Collinite 915 op een eveneens 2 maanden niet gewassen auto, helemaal niet slecht voor de dagelijkse auto (die wel overnacht in de garage)