• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Prijzen mensen prijzen!

Istnogferarie

Detailing guru
9 jan 2016
5.545
223
41
Gouda
Als je een tijdje alleen thuis bent ga je je toch een beetje vervelen en afvragen hoe de wereld draait.

Ik wilde mijn vertrouwd merkje wel eens vergelijken met andere merken in Wax-en.
Later dacht ik, als andere mensen ook deze gedachtes hebben maar niet de tijd die ik had, hoe doen die het?
Nou door dus dit stukje te lezen.

Wax.webp

Ik ben bezig om hier tussen de vaste waxen, vloeibare waxen te zetten.

Maar algemeen bekend is dat je meer vloeibare wax gebruikt als vaste wax. Heeft iemand een idee wat die verhouding meer is?

Ik denk zelf in de richting van 1:5
Oftewel voor een VW Passat gebruik je 7,5 ml vaste wax (DJ panel potje 30 ml doe ik haar 4x mee) en ik schat dat je dan 37,5 ml vloeibare wax gebruikt ?????????????

Da's lastig in the schatten voor zowel vaste als vloeibare wax. Je zal een paneel nooit 2x in dezelfde dikte zetten.

Zo heb ik ook geen idee met welke pot/fles wax van bijv. de Collinite 845 of 476s ik het langst zal doen. Kosten allebei 2 tientjes, de ene is in ml en de andere in mg.

Greetz

Ik heb giel nog ontmoet,... Was met serious request 2013 in lwd met Let's clean this shit up....

Ging naar de melkfabriek https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Coöperatieve_Condensfabriek_Friesland maakte me klaar om te werken, wil een netje pakken,...

Hoor ik opeens " zeg jongeman, waarom hoef jij geen netje te dragen en wij wel"
Draai me om, en zie heel die club van 3FM die een Tour kreeg hahaha! :D

• Leuk
Reacties: Istnogferarie