• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pro Vision Fog Clear Ervaring?

kevin2296

Detailing chief
7 nov 2014
116
78
28
Goedemiddag!

Ik wil graag voor mijn ramen de Pro Vision Fog Clear bestellen.
Helaas beslaan de ramen van mijn golfje snel en duurt het ontwasemen lang omdat de auto (meestal) koud is en de airco niet onder de 4 graden werkt...

Heeft iemand ervaring met deze Pro Vision Fog Clear of een ander product die dit probleem kan verhelpen?
Heb de ramen al helemaal schoongemaakt met Perfect Clarity Glass Cleaner (wat wel een beetje verschil maakt) maar toch blijft het nog beslaan helaas :(

Dus als iemand ervaring heeft met dit probleem Let Me Know!
En ik weet dat er al genoeg topic over zijn gemaakt maar heb niet echt men antwoord gekregen helaas :no_mouth:
 
Idd zou ik eerst het probleem van de vocht in de auto aan pakken voor je een product op de ramen doet
Ik heb 2 van die vochtvreters van de action in de auto liggen, had ook een pingi maar die heeft iemand
besloten permanent te "lenen".
 
Ik heb er zelf ook 2 van Pingi, helpen hardstikke goed! Ik rij niet zoveel,dus meer vocht in de auto, maar met deze vochtvreters erin gaat het veel beter :)
 
Bedankt heren!
Ik heb al een pingi vochtvreter bij de voorruit liggen tegen het vocht maar helpt helaas niet altijd even goed..
Was het even vergeten erbij te vertellen :p

Maar vandaar de vraag om producten ervoor haha
Had ook gehoord van tandpasta op het raam te smeren maar dat lijkt me totaal niets....
 
Persoonlijk heb ik slechte ervaringen met Pro Vision Fog Clear, ik dacht dat ik het netjes had uitgepoetst, zet ik de lamp erop, en allemaal vegen en een vette waas. Kreeg ik ook niet uitgepoetst, wel met glasreiniger, maar dan is de laag ook weer ongeveer weg denk ik.

Kan ook zijn dat ik wat fout gedaan heb natuurlijk, maar lees op de site van CC wel meer klachten over dat het vettig is.

Edit: ik gebruikte overigens wel de gel versie, weet niet of dat nog verschil maakt.

Ik gebruik een combi van deze ontvochtigers, werkt super bij mij: Pingi bag XL - 450 gram + Pingi 300 gram
 
  • Leuk
Reactions: kevin2296
Ik gebruik het zelf niet in de auto omdat het niet hoeft
Op de spiegel in de badkamer is het bij ons niet meer weg te denken

Wel heel spaarzaam gebruiken en goed uitwrijven na korte droogtijd
Ik gebruik een make-up pad om aan te brengen en voor uitwrijven keukenpapier
 
  • Leuk
Reactions: kevin2296
Heren dank voor tips.

Ik denk dat ik toch voor de Liquid variant ga van de Fog Clear in combinatie met de XL Pingi bag.
Of @Tim kan mij adviseren over welke het beste is van de 2.
Want wat is eigenlijk het verschil tussen de 2? :/

En als het me niet bevalt kan ik het nog altijd op de badkamerspiegel gebruiken :yum
 
Ben uiteindelijk, met advies van Johan via de chat gegaan voor de Gyeon Anti Fog.
Ik ben benieuwd naar het resultaat :p
Zal hier wel een goede review erover maken ;)
 
  • Leuk
Reactions: Dieter
Verwacht het pakketje in de middag, dan zal ik er ook mee aan de slag gaan.
Denk overigens wel dat het op getinte ramen gebruikt kan worden maar zoals ik al zei zal ik het strax eens testen of de folie eraf gaat :joy:
 
Zit de folie er nog op?

Oeps helemaal geen tijd gehad om even iets te laten weten..
Ja de folie zit er nogsteeds op ^^
Of het spul nu echt zo goed erop werkt durf ik niet echt te zeggen.. Heb het helaas 2x moeten doen omdat ik de 1e keer helemaal geen resultaat kreeg...
Maar antwoord op je vraag: JAA de folie zit er nogsteeds op :p

Zal (vanavond denk ik) wel proberen een leuke review erover te maken, heb het namelijk ook even vergeleken met Tandpasta & Scheergel op de badkamer spiegel :p
Wilde toch graag weten of het echt klopte wat ze erover zeiden :yum
 
Excuses dat er nog altijd geen Review over is gemaakt... Telefoon is opgestuurd en wat stond daar op? Jaa hoor de foto's :sob:
Krijg hem morgen terug dus zal morgen wel even kijken of ik ze terug kan vinden en dan een review schrijven :innocent:
Komt er dus aan :innocent: