• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pro Vision glas Gel tast monello applicator aan

Wittereus

Detailing addict
25 jan 2012
467
65
46
Melick
Mijn Monello - Edgeless Soft Foam Hand Applicator is aangetast door Pro Vision Rain Clear Rain Repellant Gel:weetniet

Zo vond ik hem in mijn box:
p4pb8057141.webp

Na afspoelen met ontvetter en water:
p4pb8057142.webp

Hoe kan dit?

Het is algemeen geweten dat deze foam applicators "opeet"

Ik gebruik hiervoor een Microfiber applicator. Deze heeft hier geen last van.

dan mag je dat ook op de rain-x en collinite845 zetten ?
Als je na gebruik de pad gewoon uitspoelt is er niets aan de hand.

Fuzion doet het ook:-b

Volgende keer idd even een badstof padje, washandje of microvezelpadje gebruiken, wel even goed uitspoelen nadien.

Ik heb de pad afgespoeld met water na gebruik, maar omdat de repellant niet in water oplost (logisch) kwam niet alles ervanaf.

Nogmaals: kan dit niet gemeld worden als je een product koopt zoals de repellant?

Wellicht een pm/mail naar CarClean met dit verzoek of het bij de omschrijving geplaatst kan worden in/op de webwinkel.
Ik heb gezien dat er aardig wat gesleuteld wordt achter de schermen qua verbetering en denk dat ze wel openstaan voor een welgemeend goed advies

Pads na gebruik gewoon even insprayen met APC en vervolgens goed uitspoelen, gebeurd er bijna niets mee!

mk-us zei:
Wellicht een pm/mail naar Carclean.com met dit verzoek of het bij de omschrijving geplaatst kan worden in/op de webwinkel.
Ik heb gezien dat er aardig wat gesleuteld wordt achter de schermen qua verbetering en denk dat ze wel openstaan voor een welgemeend goed advies

Zal ik doen; ik dacht meld het hier op het forum voor anderen en Tim leest het dan ook meteen;-)

DannyL zei:
Really??
Ik heb me Fuzion nog niet gebruikt, maar dit moet dus ook met een MFpad ipv foam pad?

Nee gewoon met foam, maar goed reinigen met APC of Super degreaser, paar keer sprayen en goed inmasseren, ff in laten trekken en uitspoelen.
Paar keer herhalen kan wel nodig zijn, maar das met iedere wax op iedere pad.

MF pad zit volgens mij ook gewoon foam in, dus als die aangetast word, blijft het gewoon bijelkaar gehouden door het MF jasje, en is hij wel aangetast, alleen zie je dat niet meteen.