• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Probleem Lancia Foam Kit for Karcher HD series

Randy

Detailing trainee
25 mrt 2016
29
20
30
Nou heb ik vandaag mijn foamer binnen gekregen alleen past hij niet. Ik heb een karcher HD 650 sx met schroefdraad aansluiting. Het zwarte ringetje waar je hem mee moet vast draaien komt gewoon niet eens in de buurt van het schroefdraad. Heeft iemand hier een oplossing voor of zelf al mee gemaakt?

Dit is de foto van de aansluiting op de karcher
24y06yf.jpg


En deze aansluiting zat er al op als sproeikop
o6czn9.jpg
 
Die zwarte ring wat om het monello foamer aansluiting zit voor vast te draaien op de karcher komt niet tot de schroefdraad. Kan hem dus niet aan draaien.
 
Ik snap het ook even niet, de foam lanzen die ik ken worden allemaal d.m.v. een koppeling in het handvat van een spuitpistool gemonteerd.
Dus niet met schroefdraad.

Heb je meer foto's en merknaam van je foam lans?

Heb je de foam lans ver genoeg in de aansluiting gedrukt?
 
Foam lans is van monello die voor de karcher HD. Ik kan hem niet verder duwen omdat het middelste deel waar het water door gaat in de Foam lans er al tegen aan komt. Dus ik kan hem niet aandraaien. Ja het is lastig uit te leggen haha
 
Heb even google gezocht, ik denk dat je het verkeerde hebt losgemaakt. Ongeveer in het midden van de spuitlans zit nog een draaikoppeling, deze moet je met de hand kunnen losdraaien. Daar hoort de foamgun aan gezet te worden.
 
Ja ik snap ongeveer wat je bedoeld, maar het is lastig oordelen zo natuurlijk.

De foam lanzen voor andere Hogedrukspuiten worden ook allemaal op de koppeling van de spuitlans aangesloten.
 
Ik kan hem in het midden nergens los koppelen. Bij mij zit daar gewoon plastic om maar niks om los te maken. Vandaar uit gaat een stuk buis tot de spuitkop. Ik kan alleen de spuitkop los maken.
 
Vreemd hoor, ik ben even ten einde raad. Maak anders nog even wat foto's om het duidelijker te maken voor ons.