• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Probleempje bij wijzigen profiel.

-Vanquish-

Detailing addict
1 jul 2008
698
65
Ik wou daarnet mijn profiel wat aanvullen. Woonplaats, beroep etc invullen...
Maar toen ik wou opslaan, toen kreeg ik de melding dat ik mijn wachtwoord moest ingeven. Echter, dat staat gewoon ingevuld. Heb het enkele keren geprobeerd voor de zekerheid, dat ik niets verkeerd deed of zo...
Ik heb dan een nieuw wachtwoord ingegeven en dan werkt het zonder problemen.

Ook staat in mijn profiel als ICQ-nummer mijn nickname, maar die heb ik er nooit zelf gezet. En zelfs als ik die wis, dan komt die daar terug te staan...

Enfin, geen groot probleem dus, maar ik meld het toch maar even, dan zijn jullie op de hoogte. ;)

Edit: Ter volledigheid over dat ICQ-nummer... Was nog vergeten zeggen, het vult zichzelf steeds automatisch in, maar als je het niet wist, dan kan je je profiel niet wijzigen want dan krijg je de boodschap "ongeldig ICQ-nummer".
 
kHad hetzelfde probleem met het wijzigen van mijn emailadres. Bert heeft dit uiteindelijk handmatig voor mij aangepast.
tLijkt er op dat Bert er dus nog een keer naar moet kijken :-"