• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Goedenavond,

Onlangs heb ik het dashboard en overige kunststof delen van het interieur afgedaan met Meguiars APC (mengverhouding 1:10).

Nu blijkt de toplaag van het paneeltje van de lichtschakelaar als het ware op te lossen. Het paneeltje voelde, na het afgedaan te hebben met APC,  plakkerig aan (net alsof er frisdrank op zat). Eerder had ik hetzelfde probleem met de knoppen van de tiptronic, echter legde ik de link niet met APC.

Ik heb contact opgenomen met Meguiars, echter Meguiars gooit het op wrijving in combinatie met APC, echter gebruik ik de tiptronic nooit omdat ik het prettiger vind om gewoon de automaat te rijden. Sowieso komt er weinig wrijving aan te pas wanneer het paneeltje van lichtschakelaar afgedaan wordt.

Ik ben heel benieuwd of er meer mensen zijn die dezelfde problemen hebben ondervonden na gebruik Meguiars APC?

Fijn weekend allemaal.

Gr. Harold