• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Problemen met natty's red ?

John74

Detailing addict
28 apr 2009
536
65
49
Deze ochtend heb ik meg's step 1 (paint cleaner) aangebracht en later met natty's red op de lak. Nu valt mij op dat met het uit buffen dat de doek begint met pluizen en het op de lak blijft zitten. Ik moet wel zeggen dat dit het voor de eerste keer gebeurd is. Ik heb al vershillende waxen. Ik heb al wel gehoord van sticky paint , als dit zo is hoe kun je dit voorkomen. ( betreft een audi)
 
Als je het buiten opgebracht hebt, kan ik me zo voorstellen dat het te koud is. Iets meer informatie over de omstanheden waarin je gewerkt hebt.
 
Te koud... logisch :ja
Het bevat Carnauba, een natuurlijke wax, deze wordt in deze temperaturen keihard en kan echt niet hechten aan de lak, afnemen is dus ook een bitch omdat het eigenlijk niet eens wat doet, het wordt meteen keihard zodra je het aanbrengt.
Waxen in deze tempraturen is een no-go, zeker paste waxen.