• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Is Poorboy's World Natty's Red Limited Edition te gebruiken voor elke kleur?

aron225

Detailing chief
2 mei 2009
2.158
102
ik heb een klein vraagje,

aangezien mijn volgende bestelling morgen de deur uit gaat, lijkt het me wel leuk om eens natty's van pb te proberen
de prijs is opvallend laag (je koopt er bijna geen turtle voor) en schijnt toch wel een goed product te zijn?

nu is er een limited edition red.
heb ik het daarvan goed begrepen dat het voor ALLE kleuren lak is.

zo was blue voor donkere gemaakt, en de neutrale voor alle.

mocht het voor alle kleuren zijn, zal ik van het weekend eens een poets project maken (simpele!)
 
Het is inderdaad voor alle kleuren. Wat achtergrondinformatie:

For those of you Natty's & carnauba fans, we have created a Limited Edition Natty's Red. Just in time for the 4th of July, you can now have the whole Natty's collection in Red, White, & Blue This is a special formulation to enhance any color finish with depth, gloss, wetness, and slickness not seen in any other wax. It still has the Natty's easy on and easy off characteristics, as well as the Poorboy's incredible and irresistible scent of Wild Strawberry. We have made only 1000 jars!!! We hope you enjoy it as much as we've enjoyed testing it. We have found that it is best applied in VERY thin applications with the applicator pad first being primed w/ a spritz or two of Spray n Gloss or Quickshine quick detailer. Please make sure that the wax hazes over and has ample time to set up. You will love the results of this limited edition wax!

Is dus gemaakt voor 4 juli, indepedance day, met de andere 2 natty's heb je dan dus rood, wit blauw, de kleuren in de vlag van de verenigde staten ;)
 
jeetje dat is snel!!

nog ff 1 vraagje,

ik ben van plan om mijn vader eens iets te leren die heeft een zwarte 08 mondeo, en begint aardig te ''beswirlen''

als hij nu zijn auto wast, 1 keer in het half jaar clay ik hem wel (bestel meteen born slipy mee), laat ik hem na het wassen gewoon srp-en, en daarna een laagje wax er overheen.

dus vraag 2:

zitten er cleaners in natty's red?
 
oke, dankje!

word het natty's red

en srp uiteraard

nog enig advies voor een drying towel? mijn carrand doet het prima, maar is door het toedoen van mijn lieftallige broertje total loss
 
beroerde is dat die niet op voorraad is,
en zo een "trekdoek" a la mothers of pb waffle lijkt me ook wel wat.

denk dat ik de pb er maar bij mik, mocht hij niet bevallen nemen we later wel een carrand..x-]
 
In hoeverre is de Natty's Red eigenlijk een limited edition?
Op het Poorboy's forum las ik dat deze in eerste instantie in beperkte oplage is gemaakt, maar als de Red een succes zou blijken deze eventueel een vaste plek in het assortiment zou krijgen (ik zag trouwens ook 946ml potten, maar die zijn blijkbaar nooit naar Europa verscheept).
De Natty's Red staat in de webshop als 'Beperkt voorradig'. Zijn dit nu echt de laatste potten of komt er over een tijdje gewoon weer een batch?
 
zo zijn er toch wel meer "highly limited" editions in de shop van cc te vinden

neem nou eens de wookie... die is ook ERG limited, alleen is CC 1 van de grotere dodojuice dealers, en zo komen we met ze alle aan wookie's

of neem eens de austintacious wax, hoeveel mensen hebben die al onderhand hier?

zo zou het ook met de pb wax kunnen zijn..

ik weet enkel dat hij het prima doet, en heeeerlijk ruikt:heart_eyes:

edit: er zouden er officieel maar 1000 van gemaakt worden
 
Ik heb de PB Red ook gekocht laatst. Wat een fijne wax is dat!
Is makkelijk aan te brengen en makkelijk uit te poetsen. Ik vind het fijner werken dan de Meguiars Tech Wax (vloeibaar).
En je auto gaat heeerlijk naar aarbei ruiken, ook een dag later ruik je het nog. :grinning: