• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Product voor wekelijks schoonmaken interieur?

alteaniels

Detailing chief
25 dec 2008
1.346
85
Hallo,

allereerst iedereen een goed nieuwjaar gewenst.

Ik ben op zoek naar 1 product waarmee ik het hele interieur kan schoonmaken.

oa dashboard, stoelen, ramen, plastic echt alles.

Omdat het voor de vrachwagen is, wil ik een product wat in 1 handeling klaar is (bijv. opspuiten en direct weer afnemen met worktowel of ed).

Iemand suggesties of ben ik toch aangewezen op een aparte glasreiniger en cockpitspray?

Groeten Niels
 
Spray & Wipe zou ik nemen, alleen op stoelen zou ik dat niet gebruiken. Is het leer of stof?
 
spray and wipe werkt prima voor al wat je zegt, maar op stoelen zou ik het niet gebruiken. het gaat wat glibberig worden.

natural look kan je ook gebruiken, maar dan niet voor de ramen.
 
Dan lijkt APC (All Purpose Cleaner) van Megs of PB's een vaste plek in je cabine te verdienen.
 
Is dat ook voor glas? Spray & Wipe is wel een stuk goedkoper dan Meg's QID...
 
alteaniels vraagt om 1 produkt dus dan blijf ik toch bij Spray & Wipe, kan je grote navullingen van bestellen, lekker voordelig!
 
@ Dibbuz stoelen zijn stof, maar zitting en rugleuning wil ik niet echt gaan schoonmaken, een keer met luchtpistool eroverheen is voldoende.

bedankt voor de reacties.

Ik denk dat ik spray & wipe maar eens ga proberen met de worktowel.


Moet dan tegen de tijd dat ik mijn prive auto ga detailen wel een andere doek ipv de worktowel kopen en meteen wat reservedoeken, maar dat zien we dan wel weer.
Tegen die tijd zal er nog wel meer zijn wat ik wil hebben.
 
Wat ik gelezen heb, is verdunnen geen probleem. Ik gebruik hem 1:1 verdund voor na het afdrogen (als tussenstap voro BH/sealant/wax om de latste druppels en vuil weg te halen) en tevens voor bij het kleien
 
Vandaag ff na het werk het interieur van de vrachtwagen met 1:1 verdund spray & wipe gedaan met een van de vrouw gejat doekie.
Doekie was veel viezer dan wanneer ik cockpitspray gebruikte, en volgens mij heb ik ook minder product gebruikt.

Lekkere "kauwgomballen" geur ook.

De ramen durfde ik niet te doen, omdat het hier toen nog -8 was (9.30 uur)

Spray & wipe heeft zeker een plaats in mijn cabine verdiend