• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Ik ken de Kärcher niet, maar je ziet nog wel eens dat een waterzuiger ook als nat-/droogzuiger wordt geadverteerd, die laat toch wel heel veel meer water achter dan een goede extractor. Als ik mijn extractor op een stoel zet, krijg je wel een licht vochtige broek als je er direct op gaat zitten, maar als je er een handdoekje oplegt heb je zelfs dat niet. Ik doe dergelijke klussen bij voorkeur met zonnig weer, en redelijk rondom het zomerseizoen (vanwege de zonkracht), na 2-3 uur in het zonnetje is een auto zo goed als droog. Bij tapijt is het iets minder vervelend als dat nog licht vochtig is, als je de auto hebt afgeleverd maar ook dan is droger gewoon beter.

Met vrijwel alle extractors kun je ook gewoon droog zuigen, dus daar heb je geen extra apparaat voor nodig, alleen de ketel even leegmaken voor je water gaat zuigen en bij sommige merken/modellen een stoffilter weghalen als je nat gaat werken.