• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Proeflezers voor ons toekomstige blog gezocht.

Ik weet niet wat ik lees maar de bedoeling is duidelijk.:)
Glasreinigers zijn er om ruiten te reinigen en te ontvetten van autoruiten, spiegels, dashboard, kunststof en glas met een streeploos resultaat.

Ook weer niet teveel komma's gebruiken.
In tegenstelling tot gewone glasreinigers, is Car Glass Polish was- en siliconenvrij, hetgeen gevaarlijke situaties door vuil in nat weer voorkomt.

"Daarom moet jij regelmatig de velgen schoonmaken en goed onderhouden. In deze blog lees jij hoe je dit moet doen!"
Deze zin zou ik anders formuleren, bijvoorbeeld:
Daarom is het verstandig om de velgen regelmatig schoon te maken en te onderhouden. In deze blog lees je hoe je dit kunt doen.
Dank voor je input!
 
Zijn er nog proeflezers die elke 2 artikelen willen nalezen?

  1. Velgen beschermen met glascoating
  2. Velgen schoonmaken op professionele wijze
en

  1. Hoe moet je je auto polijsten
  2. Een autoruit schoonmaken doe je zo!
Mag in een word-bestand aangeleverd worden via informatie@carclean.com o.v.v. Elva

Ps; heeft geen haast :D
 
Niet zozeer een proeflezer, ik zie alleen op de pagina van de webshop een artikel met shampoos en die kan ik op de blog pagina niet terugvinden. Klopt dit?