• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

progetti alfa romeo 147-1-6-twin-spark-veloce-distinctive

Oke,

Weer een kleine update :D

Nieuw stukje aanwinst.

Een Telefoonhouder + Lader voor me nieuwe sonyericsson, en nee... Ik ben helemaal niet zo'n carkit-fan ;)


Donderdag eventjes in bouwen denk ik. De Sigarettenstekker knip ik er af denk ik, en wil die aansluiten onder me middenconsole ergens. Zodat ik voor de telefoon in principe altijd stroom heb. Alleen nog eventjes uit zoeken met het hoe en wat en waar. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Natuurlijk niet :D en ja, werken/leren dus 1 dag op skoalle, en maar vier uurtjes les is niet zo heel erg veel, maar wel oh zo druk 8-()) Dus weet nog nie echt waar ik de vrije tijd op dit moment vandaan moet halen, om de auto te kunnen doen en niet nog verder iachter te raken op skoalle, dan dat ik al ben... snaps? :D

En ja, vanaf goutum, kom je daar zeker wel elke dag bij langs haha!
 
heeft wel zijn voordelen werken/leren. krijg je leuk wat extra inkomsten.

Doe zelf een duale opleiding is ook een werken en leren combinatie.

2 dagen in de week naar school en de rest van de week werken bij een bank in Drachten.

Maar vind gelukkig nog wel de tijd voor wat ontspanning;)
 
Het zou officieel geen project worden... maar...

Ik heb nieuwe tweeterkapjes/plasticjes besteld bij de dealer, en heb die van de face-lift versie gekregen. Materiaal is ietsjes anders dan wat ik eerst had, en heeft/voelt meer als een "leder" structuur vind ik.

Nou heb ze er maar ook in gezet, dit kan maar zo aan gezien het toch hetzelfde is verder, en vind het helemaal nog niet eens zo vreemd staan ook. Past/combineert zich mooi met het chromen randje om de luchtroosters heen.
 
Laatst bewerkt door een moderator: