• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Laaang geleden, maar ik ben nu écht weer terug hoor :cool:

Inmiddels is de Astra 4 jaar oud en staat er iets meer dan 70.000km op de teller.

Na de vorige onderhoudsbeurt kon de dealer het écht niet laten (ondanks mijn Monello kaartje) om de auto toch door de wasstraat te halen :sob:

Heb ik me wel even goed boos over gemaakt en daarna weer 2 dagen bezig geweest met polijsten... :triumph:

Ik ben er toen ook achter gekomen dat die lak best hard is :scream:

3 jaar lang aan normale wasbeurten met 2 emmers waren er steeds slechts minimaal swirls aanwezig en kon ik in het voorjaar eigenlijk met een rondje héél licht polijsten wel toe. Na dit fiasco bij de dealer moest ik toch vrij grof geschut boven halen (ik herinner me nu niet meer wat precies hoor...) en zag ik na afloop dat het op 1 paneel ook nog "maar" 90% weg was (ik denk mijn pads niet snel genoeg gewassen).

Ik zag dat echter pas na afloop. Op het moment zelf leek het zich ook te verplaatsen dus ik had het gediagnosticeerd als waxhologrammen.

Helaas zag ik later dus dat het wel weer terug kwam :pensive:

(Dat gezegd: Het gaat om alleen het rechter voorscherm met nog wat lichte swirls die je alleen onder een bepaalde hoek in een bepaald licht ziet. Ik laat me er niet gek om maken. Zeker niet als ik bedenk hoe veel te weinig aandacht ik de Astra eigenlijk gegeven heb de laatste +- 2 jaar)