• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

[USER=4932]@Simmke[/USER] & [USER=5218]@The Joy Of Detailing[/USER] ik herken dat ook.

Ik heb wel eens auto's gekocht omdat het uiterlijk/interieur of het idee ervan me aansprak maar toen ik hem eenmaal had werden niet alle verwachtingen (lees ingebeeld of voorgestelde belevenissen cq gevoelens) waargemaakt.

Soms door kleine dingen maar soms het motor karakter (of het juist niet hebben daarvan) of wegligging of afwerking.

Op dit moment heb ik een 500,- auto welke me niets boeit maar het vooral doet met slecht weer.

Deze voldoet dus erg goed aan de verwachting en ben steeds weer blij dat ie beschikbaar is.

Met motoren probeer ik dit nu te voorkomen door idd meerdere en diverse ritten met diversen exemplaren te maken voor ik iets koop.

Ben me nu aan het oriënteren op een gebruikte Harley Davidson...veel aanbod, steady prijzen maar allemaal net iets anders dan de andere...je wil graag verliefd worden maar daar zit ook het gevaar...je ogen zijn soms blind voor andere onpraktische zaken welke op het eerste gezicht niet opvallen.

Mocht er bij toeval meteen de eerste fantastisch bevallen met heel mijn hart...dan zou ik er zomaar voor kunnen gaan...maar het blijft lastig soms.

Veel succes iig met de verkoop en het avontuur naar iets nieuws (na alle andere plannen).