• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Q2 Syncro of Q2 One

vroom2212

Detailing addict
25 jun 2020
65
68
Utrecht
Hoi, zoals de titel al luid, wil ik een coating gaan aanbrengen op mijn nieuwe auto maar twijfel ik tussen Q2 syncro of one.

Ik heb nog nooit een coating aangebracht, dus vandaar dat ik meer naar one neig. Maar de Mohs is wel harder en blijft langer zitten begrijp ik.

Wat raden jullie aan?
 
  • Leuk
Reactions: schaef
Als je er niet geheel bekend mee bent zou ik Cancoat gebruiken. Heb zelf Syncro laatst op mijn auto gezet en is wel even werkje en gaat best wat tijd in zitten. Maar wel super glad resultaat.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@schaef Dank voor je reactie! Is cancoat ook gewoon een goede coating? Qua glans etc?

Ik heb verder wel de tijd gelukkig, dus dat er wat tijd in moet zitten is voor mij geen reden om iets niet te doen.
 
One is een coating geschikt voor mensen die nog weinig tot geen ervaring hebben met het aanbrengen van een coating.

Daar waar Pure, Mohs, Synchro bij een foutje je extra werk bezorgen, zo vergevingsgezind is de One. Je kan zelfs na een uurtje nog vergeten plekjes weg wrijven met een doek. Bij de overige kun je opnieuw gaan polijsten.
 
Ja precies, ik ben voor deze keer voor de cancoat gegaan. Denk dat dat prima is voor een eerste kennismaking met coatings.

Voor de volgende wordt het denk de one en daarna Mohs. Om een beetje ervaring op te bouwen, en heb ik weer excuusjes om mn auto te poetsen....

Foto's zullen volgen!
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en schaef