• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

QD met VP Bilberry Wheelcleaner

Wout_RS

Detailing rookie
29 jan 2013
222
0
Hey allemaal,

vandaag was ik m'n collectie eens aan het sorteren (foto's van de collectie volgen deze middag)

toen m'n broer even kwam kijken naar al m'n producten vertelde hij dat hij een rood flesje had gebruikt om z'n auto te QD.
Ik keek naar het flesje dat hij toonde en het was mijn verdunning van Bilbery wheelcleaner :)^ mijn eigen schuld een beetje omdat ik het niet op het flesje had geschreven.
en het andere flesje van red mist wat had weggestopt zodat niet iedereen zou gebruiken :(

Nu het was wel lichtjes aan het regenen wanneer hij dit heeft aangebracht. En ik zie op dit moment geen rare strepen op z'n lak dus echt kwaad kan het niet denk ik!
heeft toch een mooie glans $$)

maar wat kan hij nu het best doen opnieuw wassen of enkel de wagen eens met spray en wipe passeren?
 
PH neutraal dus dat scheelt in elk geval wel weer iets.
Zou 'm met HD lekker rondom pakken en dan idd een wasbeurtje geven.
Weet niet wat voor een beschermlaag er op zat ( en hoe lang ) .... wellicht zekerheidshalve nog een laagje plakken
 
er zat nog maar een laagje AG EGP op de bescherming leek er nog op te zitten na af te spoelen.
Daarna wel met de juiste Red Mist nagegaan :D