• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Quick release insteeknippel voor monello lancia

mhermans

Detailing chief
31 aug 2018
100
85
Roermond
Hey boys,

Ik ben opzoek naar een specifieke insteeknippel heb problemen met hem vinden in nederland, hoop dat iemand me kan vertellen waar ik hem kan vinden.
Wil hem in de monello lancia zetten zodat ik gebruik kan maken van mijn mosmatic gun met quick disconnect.

https://www.esotericcarcare.com/mtm-hydro-stainless-quick-connect-plug-male-1-4/

Tevens weet iemand waar in nederland dit onderdeel van de foam cannon te krijgen is? heet CC ze toevallig ook?
FLSP004_x1400.jpg
 
Die in de link ziet er anders uit dan die in de foto / bijlage
Lijkt mij dat je een verloop moet gebruiken
Is net de vraag van welke M maat naar de draad van de lance
 
@RedCat sorry misschien niet duidelijk genoeg, het zijn 2 verschillende dingen. De link is welke insteek koppeling ik zoek voor de quick release. De foto is het deel van de foam cannon waar je de fles op schroeft, vroeg me af of daar ergens een vervangend onderdeel van te krijgen is. Ben dus eigenlijk op zoek naar 2 aparte onderdelen.
 
Niet 100% zeker maar volgens mij is het schroefdraad 1/4"
Je kunt het beste een F1/4" op de koppeling hebben aangezien er op de lans al een pijpnippel zit.