• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

r32 leren schalensitze tips gevraagd,

golfvr

Detailing trainee
20 sep 2014
6
47
Recent heb ik een set leren r32 stoelen gehaald,
Nu ziet het leer er wat droog uit.
Wat zijn goeie producten om het leer schoon te maken en te voeden?
Iemand mischien een stappenplan
 
https://www.Carclean.com/product/Mothers_Wax/LeatherTech_Moisture_Infusion_Gel_Cream_06310_102438

https://www.Carclean.com/product/Mothers_Wax/LeatherTech_Foaming_Wash_Cleaner_240ml_102439

Dit zijn de producten die ik gebruik en ik ben er erg tevreden over en dan met name de ledercreme welke goed te doseren is. Eerst met de (milde) cleaner het leer behandelen en dan de creme spaarzaam aanbrengen en uitwrijven. Beter 2x dun aanbrengen dan 1x dik en laat gewoon (indien nodig) een week tussen de eerste en de 2e applicatie zitten.
 
[h=1]Reinigen : Gliptone - Liquid Leather Gentle Cleaner - 250ml[/h] [h=1]Voeden : Gliptone - Liquid Leather Conditioner - 250ml[/h]
De reiniger van Gliptone rustig inborstelen met een zachte borstel (paardenhaar) vervolgens afnemen met een schone microvezeldoek.

Om het leer te voeden maak ik altijd gebruik van een Microvezel pad doe hier een beetje conditioner op en rustig inwrijven en goed in laten trekken. Je kan eventueel een tweede laag aanbrengen.

:)^
 
gliptone word wel het meest gebruikt denk ik, werkt erg fijn en laat ook een fijne (leder)geur achter. wel altijd na behandeling een x nawrijven.