• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Raam met gyeon view polijsten

Suzki94

Detailing trainee
2 jan 2018
9
45
hallo,

Ik heb momenteel de gyeon view op mijn voor raam, momenteel zit het er kleine 8 maande er op en +-15.000 km, nu is de werking toch ver er af helaas.
Ik heb nog een half potje over van de vorge keer dat ik er op wil doen, maar lijkt me verstandig als ik eerst het oude product er helemaal af krijg, lukt dit met polijsten van de voorruit ? Is dit tevens ook een beter begin voor de coating ?

Tevens wat raden jullie mij aan bij raam polijsten? DAP machine is aanwezig
 
Ik heb geen idee @Micha D.

Je zou altijd nog gewoon een cutting pad kunnen pakken. Het is eigenlijk toch alleen reinigen wat je doet.
 
Makkelijkste is om hier een rotary voor te gebruiken, kan je heel nauwkeurig langs de randen polijsten. Ik gebruik meestal voor het polijsten een paarse pad van Scholl.
 
@Zluytr Ik ook niet :laughing:. We gaan het wel gewoon proberen met een wolletje en anders pak ik inderdaad gewoon Monello Geel.

@Bikkel Ik heb helaas geen rotary, dus dat gaat hem niet worden. Zal wel even afplakken worden, dat geeft op zich niet.
 
Ik zou eerst kijken hoe het met een foampad (Monello geel is dus prima) gaan @Micha D. Misschien dat wol ook prima werkt, maar ik niet dat dat nodig is.