• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Raamlijst Piano zwart

Nash2200

Detailing trainee
2 apr 2020
19
25
Yow iedereen,

Ik sta op het punt om een dap evo pakket met monello te bestellen.
Welke combo van pad/product kan ik het best mee beginnen om de deurlijsten onderhanden te nemen? (ik doe sowieso wel een testvak) maar wil zeker niet fout beginnen..

Voor de auto zelf dacht ik te beginnen met de polish van Monello in combi met de oranje pad (Audi a3 Daytona grijs 2017) heb nu voornamelijk waskrasjes.. Deze combo goed om een testvak mee te beginnen of is het sowieso al te licht...

Thanks!!
 
Ik zou gevoelige piano lak stijlen met niet al te grove compounds en pads te lijf gaan. Begin gewoon met een milde combinatie, je kan altijd nog opschalen naar iets grovere combi.

De stijlen van de Fab zitten bij de minste geringste aanraking al weer onder de swirls.
Beste is ze naderhand te behandelen met een coating.

e5349e04-c18c-4639-b4eb-b570b0f7c595.jpg


a660eb6c-fe96-41c7-90dd-9d6c8f0db554.jpg
 
Top bedankt voor de informatie! We zullen zacht beginnen! ;) Eventueel nog een aanrader qua coating?

Grtz!
 
Collinite is een zeer goede keuze maar die gaat jouw raamlijsten niet genoeg kunnen beschermen.
 
  • Leuk
Reactions: Nash2200