• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Raamrubbers en kieren...

Berrie.eu

Detailing rookie
23 dec 2008
71
0
Vaak zie je bij de raamrubbers en kieren dat deze behoorlijk vies zijn (groene aanslag, vuil, enz.) Wat is nu de beste manier om dit schoon te maken? In nevelen met A.P.C. 1:10, daarna in borstelen met een kwast? Dit lijkt mij op zich een goede manier als handelingen voor de Trim Restorer.

Maar is hier ook een minder agressief middeltje voor? Als je dit eens tussendoor met een wasbeurt doet gaat wel een gedeelte van je waxlaag eraan natuurlijk? Of is het gewoon....niet zeuren en weer de hele auto waxen:rules

Alvast bedankt voor de reacties.
 
APC 1:10 is niet agressief hoor ,maar het reinigt wel goed. Maar dit doe je gewoon best voor een waxbeurt. Ik bedoel ,ontvet je rubbers als je toch ook een wax laagje gaat aanbrengen.
Als je de rubbers bijhoud ,worden ze echt niet zo snel terug vettig.
Oh en ,ik gebruik ook een kwast en APC.
 
Ik loop alle naden en kieren onder andere bij de raamrubbers van een auto die ik voor het eerst ga behandelen eerst na met de HD reiniger. Dit is vaak veel sneller dan met APC en net zo effectief!
 
Xizer zei:
Ik loop alle naden en kieren onder andere bij de raamrubbers van een auto die ik voor het eerst ga behandelen eerst na met de HD reiniger. Dit is vaak veel sneller dan met APC en net zo effectief!

Blaas je dan nooit bij oudere auto's vocht de auto in? Ik heb altijd het idee dat als je het op deze manier doet, dat er overal vocht komt te zitten wat niet zo snel weer verdwijnt... En dan zit er ook snel roest:|

Bedankt voor de reacties mannen, blijf er gewoon APC 1:10 voor gebruiken:)^