• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rain X anti fog - ervaring?

Frosty

Detailing rookie
26 sep 2014
7
0
In de shop staat een beperkte review van dit product van Rain X. Is er al iemand die al iets meer over de werking kan zeggen? Op Youtube is een filmpje te vinden van iemand die z'n glazen tafel ermee heeft behandeld. Nog weer iemand anders zit met z'n theeglas te zwaaien: https://www.youtube.com/watch?v=Q-YAqWl3EL4 Het ziet er een beetje vaag uit en is niet auto gerelateerd.

Wat doet dit spul in de praktijk in de herfst/winter? Is het de moeite waard of weggegooid geld? De Rain X Rain Repellent krijgt namelijk wel prima recenties.
 
Bedankt Hisense maar ik bedoel de anti-fog variant van Rain X. Voor de binnenkant v.d. ramen. Dit is de variant tegen de regen.
 
Vond hem niet super, het helpt wel maar niet voor 100%

Ruiten moeten 100% proper zijn, kan zijn (omdat ik in de auto rook) dat het niet perfect werkt
 
Ik heb het ondertussen aangeschaft en aangebracht. Het werkt wel degelijk. Maar... je moet het oppervlak goed schoon maken (heb ik gedaan met glas scrub) en vervolgens heel goed uitpoetsen (m.b.v. een beetje water sprayen).
 
Hallo
Wij hadden voor de binnenkant ramen anti fog van rain x gebruikt ,volgens de gebruiksaanwijzing aangebracht ,maar hoe goed we ook poetsen er blijft een witte waas op het raam verschijnen ,heel vervelend ,weet iemand wat we nou fout hebben gedaan ?of hoort dat gewoon zo ?