• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Raised tire letters (Rubberen banden letters)

Nerius

Detailing addict
28 jul 2013
4
60
Dag iedereen,

Heeft er iemand ervaring met een banden dressing op witte bandenletters? Ik heb een setje van Tredwear en die waarschuwde dat je niet zomaar een dressing erop kan gooien met de kans dat het geel zal uitslaan. Het zijn in wezen overpriced rubberen plakletters :-D
Letters.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als je het idee hebt (of zeker weet) dat de letters ook maar enigszins poreus zijn, dan geen dressing opdoen
Coating lijkt mij in dat geval geen probleem, maar de versies die je er later op plakt, zijn nu eenmaal gevoelig qua lijmsterkte
 
Op youtube staat hier een how to video over van Chemical Guys, die zeggen ook dat je geen dressing over de letters moet doen omdat ze dan smerig worden, hun gebruiken volgens mij een bandenspray om tussen de letters te sprayen, en anders alleen de dressing op de niet gestickerde wangen smeren ;)
 
Hey Nerius,

Ziet er wel gaaf uit die letters zo! Waar heb je die besteld als ik vragen mag?
Heb wel eens zo’n marker geprobeerd. Maar vind het van dichtbij niet altijd mooi.
Hoe zit het met deze? Heb je misschien een close-up foto?