• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Randjes voorruit

themnjo

Detailing guru
7 jun 2015
91
110
43
Zoetermeer
Vandaag bezig geweest met de auto van mijn vrouw,:dizzy: die heeft echt een goede beurt nodig:joy:.

nu heb ik de kunstof delen in gyeon trim gezet:heart_eyes: maar viel mij op dat er veel aanslag rond de rand van de voorruit zit, hoe reinigen jullie dit? Ps met autoglym glas polish krijg je het niet weg, klein stukje met een glaskrabbertje gedaan mende aanslag is dikker dan ik had gehoopt. Iemand ideeen?

op de laatste foto het stukje wat ik gekrabd heb.
F77AF905-20F4-49E1-A036-195AD80CDCC3.jpeg
F3BBEAD2-BA89-4ED8-96F8-2AF145D70648.jpeg
BEF68265-994B-4983-B8E9-B03A1067C333.jpeg
A9BE3ECC-3B8C-4ACB-B202-D7503D0C64E6.jpeg
00635985-9C70-4B44-BA83-52D83C422B3B.jpeg
 
  • Leuk
Reactions: DetaiLeo
Krabben helpt dus ....
dan zou ik zoeken naar iets wat week maakt
probeer eens WD40 of een cleaner als Pofessional polish
in laten werken en dan voorzichtig krabben
 
  • Leuk
Reactions: themnjo
Ik zie larry van ammo nyc altijd met een scheermesje op een verlengstuk de ramen doen, moet nog tijd vinden ook zoiets keer te maken maar lijkt perfect voor dit soort klusjes
 
  • Leuk
Reactions: themnjo
Ja ook bij het goedkoopste warenhuis van NL....maar goed gereedschap is het halve werk. Zo'n goedkoop afgeslepen randje zet ik niet graag in de buurt van randjes.

De unit die Larry gebruikt heb ik ook soortgelijk in bezit maar dan omdat de vorige huiseigenaar de "kozijnen" had geschilderd. Die kostte mij iets van 20 euro ofzo. Hier zaten naast metalen ook plastic mesjes bij maar die haalde het niet bij de metalen variant. Voor de lak is het echter wel ideaal! Spits genoeg en minder kans op schade.