• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rare uitdroging frame raam

anna152

Detailing trainee
13 okt 2021
3
25
Goedemorgen,

Op mijn Seat Leon Cupra heb ik vreemde uitdrogingsplekken aan de binnenzijde van het raamframe. Ze zitten ook alleen bij de voordeuren en niet bij de achterdeuren.

signal-2022-11-15-151929_002.jpeg


Iemand een idee om dit weer op te kuisen?
 
  • Verbluft
Reactions: RoyR
Zou kunnen inderdaad, heb ze nooit in m'n gezicht staan die blazers.

Wat is het materiaal ? Rubber ?
Niet te snel gaan ontvetten, eerder proberen met een dressing zoals Natural Look
Ja dat kan ik gaan proberen, maar is dit niet zo uitgedroogd dat het onherstelbaar is? Zo lijkt het mij wel namelijk. Ter vergelijking, dit is dezelfde plek bij de achterdeur (waar ook wel wat onderhoud aan gedaan mag worden). Het is niet echt rubber, meer rubberachtig plastic.

signal-2022-11-15-151929_004.jpeg
 
Dat is rubber inderdaad. Mij lijkt het net wat te ver te zijn om nog volledig te "herstellen".
Je kan het misschien wel wat netter doen ogen. Erger zal er alvast niet van worden.