• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rare vlekken op lak

Jpv

Detailing rookie
25 aug 2022
2
2
Goede morgen,
Ik ben al langere tijd carclean klant alleen zit met een lakprobleem en hoop jullie expertise op dit forum mij kan helpen. Ik lees zo nu en dan mee maar postte nooit.

Op een auto van mij die veel geparkeerd staat en helaas niet genoeg gewassen word zitten er allemaal rare soort witachtige vlekken op de liggende panelen (motorkap, dak) door de auto normaal met de 2 emmer methode te wassen krijg ik dit niet schoon. Lak is 4 jaar oud en de kleur is deep black Pearl.
Waardoor komen deze vlekken en hoe krijg ik dit weer mooi schoon? Alvast bedankt
* bericht bewerkt omdat foto's uploaden niet goed ging
 

Bijlagen

  • 20220825_094319.jpg
    20220825_094319.jpg
    193,9 KB · Weergaven: 126
Laatst bewerkt:
Ja, die is gewoon nog een beetje vies :) Ik zou ook de Professional Polish gebruiken, Een beetje op een handpad, boenen en weer uitwrijven. Je zult eens zien hoezeer de lak opknapt.
 
  • Leuk
Reactions: Jpv
Aanvulling op hierboven; Voordat je met een pad + paint cleaner op de lak gaat wrijven, zou ik eerst goed wassen met heet water. Opgevolgd door even kleien met lekker gulzig veel glijmiddel erbij. ;)

Edit - Typo. Thanx @Cordoba
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Jpv en RedCat
Bedankt voor al jullie adviezen, ik ga er zsm mee aan de slag