• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rare vlekken trim restorer Poorboys

dannycoolen

Detailing rookie
19 mei 2012
84
0
Gister mijn auto onder handen genomen en de Trim Restorer van Poorboys eropgezet.
Ik moet zeggen wat zag er dat netjes uit tot ik vanochtend bij de auto kwam.
Het was natuurlijk vochtig vanochtend en nu zitten er allemaal rare vleze vlekken op mijn trims.
Wat is er fout gegaan of wat heb ik fout gedaan.
Heb het echt heeeeel dun erop aangebracht.
Geloof dat ik 10 drupjes nodig heb gehad om de hele auto te doen

[IMG=http://img842.imageshack.us/img842/341/471w.jpg]

Wellicht komt het doordat de luchtvochtigheid gisteren en vandaag erg hoog is. En volgens mij moet je de behandeling een aantal x herhalen totdat de trims helemaal verzadigd zijn.

Het zou kunnen zijn dat het ook aan het behandelde materiaal ligt. Soms kan trim restorer er niet intrekken en dat is vooral het geval met stickers. Zover ik kan zien, zijn de behandelde delen stickers die op je raamstijlen zitten.

heb daar op de punto van mijn moeder ook altijd last van. Reload was de uiteindelijke oplossing. Wel iedere keer tijdelijk maargoed...

Mbt tot die stickers
Ik heb een opel corsa 2013.
Dit resultaat is ook te zien op de rubbers van de ramen die ik gedaan heb
Dit zijn de kunstof delen op de deur
Kan me zelf niet voorstellen dat dit stickers zijn maar ik lan het mis hebben
Mocht het toch zijn dan begrijp ik niet waarom de rubbers dit ook hebben

Groeten danny

Zoals ik op de foto kan zien is het (zoals Tim ook aangeeft) een sticker. Raamrubbers kunnen soms wat problemen hebben met het opnemen, heb ik zelf ook last van.

Advies: De stickers met Reload of DLUX behandelen, rubbers met Reload aantal keren herhalen (paar uur tussen) totdat de rubbers egaal van kleur zijn.