• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reinigen van een (motor)helm

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
8.956
193
47
Den Haag
Mijn helm riekt een beetje muf aan de binnenkant terwijl ik deze na gebruik overdag aan het stuur hang op de zaak en thuis onder het zadel van de scooter opberg.

Ik heb de helm al een aantal keer op de Shoefresh (www.shoefresh.eu) gezet, maar heel effectief was het niet, mede omdat de helm niet lekker op de Shoefresh past en het apparaat zo'n beetje "op" is (we gebruiken deze als demo op de zaak).

20221027_081004.jpg


Nu zit ik door de webshop te struinen en kom een aantal, volgens mij, geschikte producten tegen die goed zouden kunnen zjjn:

- Nanolex Odor Eliminator
- Poorboy's World Enzyme Stain & Odor Remover
- ValetPro Enzyme Odour Eater
- ...

Iemand ervaring met een product en toegepast op een helm?
 
Kan de voering er niet uit? Bij mijn motorhelm HJC kan ik alles eruit halen en in sopje leggen eventueel.
 
Helm niet onder je zadel bewaren, met vizier open binnen weg zetten, zodat ie kan luchten.

Om hem op te frissen:

Ben ik erg over te spreken.